Mhambi has been redeployed.

Wednesday, January 30, 2008

Your an optimist and I'm Canadian

Mhambi is feeling guilty.

There are two reasons for this, but in this post I will highlight only one: Chicken run guilt.

Ver van die ou Kalahari
aan die grens se verkeerde kant

eet ons weer nou calamari
en lag oor die dalende Rand.

Sang Koos Kombuis in the 80's.

I'm not laughing. Mhambi is sitting snug in a little cute (actually quite large compared to London) wooden house, while outside the temperature is -10 and the porch is under inches of pure white powdery snow.

Yes Montreal Canada is very cold, but it is so very sorted.

After two months in South Africa where I worked on two documentaries, myself and my partner have come to Montreal for a job she could not refuse. We promise its only for a while. Really.

It's too easy to pontificate from here, when your so far removed from the reality of South Africa's riots en hel. I suppose everything acerbic or sweet that I pen is tinged, watered down by this fact. I'm not there.

Rian Malan also has a song - Trekboer - about us Saffas living in Canada. The bottom line of the song is this: We miss you.

Trekboer
(Listen to Trekboer here or buy the album Alien Inboorling here).

Liewe Marie
Hier's dit winter al weer, ennie wind ... o jinne
Ek lewe al weke betrap hier binne
Swart reën hamer teen die vensterruite
En die ys lê ses duim diep daarbuite

En jy weet ... op aande soos dié vra ek myself al weer -
Alles in ag geneem, wat die hel maak ek hier?
Weer is ellendig, dollar's amper niks werd
En SA pronk innie koerante soos 'n spogryperd

Ek lees julle het selfs misdaad bekamp
'n Paar jobs geskep en inflasie op sy kop gestamp
Is dit leuens, Marie, of issit werklik waar?
Soos jy weet ... ek twyfel oor alles in Afrika

Trekboer o mamma ek wil huis toe gaan
Ek verlang maar ek is bang
Vir Afrika, o Afrika

Saterdag het ek vir Piet Basson besoek
Daar was wors en tjops en pannekoek
En 'n klomp verlore Boere wat vriende soek
Almal het bewend langs die braai gestaan
Terwyl ons gasheer oor die swart gevaar aangaan...

Ou Piet kry e-mails van sy regse tjomme
Volgens sy bronne gaan dit nou sleg daaronder
Hy sê die Mandela-jare was net 'n wittebrood
En oor die langtermyn maak hulle al die witmense dood

Ek was lekker getrek, so ek sê, Piet, ou maat,
Jy's my vriend, maar eish, dis bog wat jy praat
Ons is net bang om te erken ons het fout gemaak
En Suid-Afrika verniet verlaat
Ja - hy't my gedonder

Trekboer o mamma ek wil huis toe gaan...

Jy weet, Marie, toe ek emigreer...
Ek het gelieg toe ek sê dat ek niks omgee
Ek dink aan jou gedurig, amper elke dag
En droom van jou in hierdie eindelose noordelike nag

Ek droom van die maanlig in Stellenbosch
Ons twee loop huis toe na 'n jol by die Dros
Daar's iets wild in jou oë, jy sê jy wil liefde maak
En ons kruip weg in die donker daar langs Dorpstraat

Ek droom van 'n strand ... moerse wit branders
Die son op my rug, jou lyf onder my hande
Ek lê op my bed, luister Madiba Bay
Strek uit my hand en daar lê jy langs my

Ag Marie...Ek wens alles kon anders wees,
Maar jy's 'n optimis, en ek's nou Kanadees
So ek wil net verneem hoe gaan dit met jou
En vra of jy ook nog vir my onthou

Die uwe,

Trekboer

Sphere: Related Content

No comments: